1.Hyouton, Hibuki no Jutsu
Technika Lodowej Broni. Polega na wytworzeniu przez wykonujacego w rece broni zrobionej z lodu, która rozpada sie pod wplywem dzialania wysokiej temperatury, lub po 3 turach.
Ranga: D
PN:5
2.Hyouton, Kawarimi no Jutsu
Technika Podmiany Lodu. Jest to zwykla technika podmiany, wzbogacona o element stworzenia podmienianego przedmiotu, którym tutaj jest lodowa bryla lub lodowy posag wykonujacego. Uzytkownik w momencie wykonywania techniki odskakuje na kilka metrów do tylu, podczas gdy ewentualny atak w danym momencie przyjmuje na siebie lód.
Ranga: D
PN:7
3.Hyouton, Hyouro Kisoku no Jutsu
Technika Mroznego Oddechu. Polega na tym, ze wykonujacy po zawiazaniu pieczeci wypuszcza z ust spory podmuch o temperaturze minus kilkudziesieciu stopni, który moze zamrozic lub spowolnic cel, a nawet zamrozic podloze, co daje 10% na wywrócenie sie po wykonaniu jakiejkolwiek akcji przez postac stojaca na lodzie.
Ranga: C
PN:10
4.Hyouton, Tsubame Fubuki no Jutsu
Po zawiazaniu pieczeci wykonujacy tworzy z chakry chmare lodowych ptaków, pelniacych role samonaprowadzajacych pocisków, które nie porzuca celu, dopóki nie zostana zniszczone lub dopóki nie trafia swojego celu. Technike mozna wykonywac na kilku celach naraz.
Ranga: C
PN:15
5.Hyouton, Hiken no Jutsu
Technika Lodowych Ostrzy. Jutsu polega na stworzeniu chmary lodowych odlamków, które fala leca we wskazanym przez wykonujacego kierunku, dewastujac w malym stopniu wszystko na swojej drodze. Technika wymaga zawiazania kilku pieczeci.
Ranga: C
PN:15
6.Hyouton, Hyouro no Jutsu
Technika Lodowych Bryl. Polega na uwiezieniu przeciwnika w lodzie. W tym celu wykonujacy po zawiazaniu kilku pieczeci dotyka dlonia ziemi, przez co w dowolnym miejscu przez niego widocznym z ziemi wyrastaja lodowe odlamki, pochlaniajace cel i unieruchamiajace go. Zaleta techniki jest to, ze w razie niepowodzenia mozna kontynuowac technike, tworzac coraz to kolejne bryly. Po zamrozeniu jednego celu mozna przejsc od razu do kolejnego.
Ranga: B
PN:25
7.Hyouton, Hyoukabe no Jutsu
Technika Lodowego Muru. Potezne Jutsu defensywne. Polega na stworzeniu wielkiej, bardzo wytrzymalej lodowej bryly w dowolnym, widzianym przez wykonujacego miejscu. Wymaga zawiazania kilku pieczeci i dotkniecia dlonia ziemi.
Ranga: B
PN:25
8.Hyouton, Nadare no Jutsu
Jutsu polegajace na stworzeniu snieznej lawiny, przygniatajacej i unieruchamiajacej wszystkie cele w swoim polu razenia. Stworzenie takiej fali wymaga jednak zawiazania szeregu pieczeci.
Ranga: B
PN:30
9.Hyouton, Hen'i Mizu no Jutsu
Technika Mrozenia. Jutsu dajace ogromne mozliwosci bojowe. Postac znajaca ta technike potrafi dowolnie przemieniac wode w lód w mniejszym lub wiekszym stopniu. Jednak im wieksza ilosc wody, tym wiecej chakry potrzeba, aby zamrozic te ciecz. Technika ma bardzo wiele zastosowan. Mozna np. zamrozic technike Suiton skierowana na wykonujacego czy tez zwiekszac obrazenia wlasnych technik wody.
Ranga: A
PN:35
10.Hyouton, Rouga Nadare no Jutsu
Technika Wilczej Lawiny. Polega mianowicie na sprowadzeniu przez wykonujacego lawiny, poprzedzonej przez stado lodowych, tratujacych wszystko, wielkich wilków.
Ranga: A
PN:35
11.Hyouton, Itsukaku Hakuegei
Technika Lodowego Walenia. Potezna technika, majaca duza sile razenia. Polega na stworzeniu lodowego walenia z rogiem na glowie, który wynurza sie z ziemi, a nastepnie opada tam, gdzie wskaze wykonujacy. W efekcie jutsu niszczy spora czesc terenu.
Ranga: A
PN:40
12.Hyouton, Haryuu Mouko
Technika Lodowego Tygrysa Szablozebnego. Po wykonaniu pieczeci, wykonujacy tworzy lodowego tygrysa szablozebnego, zmieniajacego sie w lodowy pocisk, który po chwili zamraza swój cel.
Ranga: A
PN:40
13.Hyouton, Kokuryuu Boufuusetsu
Technika Mrocznego Smoka Wiecznych Lodów. Jutsu polega na wypuszczeniu z reki czarnego, lodowego smoka, majacego ogromna sile niszczenia, którym wykonujacy dowolnie steruje. Wymaga zawiazania dlugiego szeregu pieczeci.
Ranga: A
PN:45
14.Hyouton, Souryuu Boufuusetsu
Technika Mrocznego Smoczego Tornada Wiecznych Lodów. Tym razem technika polegajaca na wypuszczeniu z obydwu dloni lodowych, czarnych smoków, które po zadaniu jednego ataku lacza sie, tworzac wielkie czarne tornado, niszczace wszystko na swojej drodze.
Ranga: S
PN:50
Offline