1.Shinrabanshou douka no jutsu
Jutsu wejsciowe do innych technik tego typu. Polega na zamianie swojego ciala w Kamien który jest stworzony ze specjalnego pylu.
Ranga: D
PN:5
2.Doton, Iwa Kawarimi no Jutsu
Jedna z odmian podstawowego Kawarimi no Jutsu, jednak o wiele praktyczniejsza i skuteczniejsza w walce. Polega na tym, ze wykonujacy po skupieniu chakry rozpada sie na drobne kamienne odlamki, przez co zapobiega atakowi, a chwile pózniej wraca do swojej oryginalnej formy.
Ranga: C
PN:15
3.Doton, Doro Kawarimi no Jutsu
Kolejna technika obronna zywiolu Doton. Tym razem jest to blyskawiczna podmiana, polegajaca na zmianie ciala wykonujacego w bloto na dana chwile. Po zapobiegnieciu ataku wykonujacy wraca do pierwotnej formy.
Ranga: C
PN:20
4.Doton, Teiraku no Jutsu
Uzytkownik przyklada do ziemi rece i wysyla w nia chakre, za sprawa czego ziemia po linii prostej, w przód od wykonujacego zapada sie, pochlaniajac wszystko na powierzchni.
Ranga: B
PN:30
5.Doton, Yahamuki no Jutsu
Podstawowa, dystansowa technika zywiolu Doton. Uzytkownik wiaze pieczeci, skupia pieczeci, a nastepnie kieruje reke w strone obranego celu. Drobne kamienie, odlamki itd. z pobliza zaczna bardzo kierowac sie we wskazane miejsce.
Ranga: C
PN:25
6.Doton, Doroku Gaeshi no Jutsu
Technika tylko dla Shinobi o dosyc duzej tezyznie fizycznej. Polega na wyrwaniu z ziemi sporego platu ziemi i na zaslonieciu sie nim przed atakiem.
Ranga: B
PN:30
7.Doton, Shinjuu Zanshu no Jutsu
Wykonujacy te technike najpierw schodzi pod ziemie oraz podchodzi pod wroga, by nastepnie zalapac go od dolu za nogi i sciagnac pod ziemie. Sam uzytkownik wyskakuje z ziemi natychmiast po unieruchomieniu w niej wroga.
Ranga: C
PN:20
8.Doton, Dochuu Eigyo no Jutsu
Technika polega na przemieszczaniu sie pod ziemia. Po zawiazaniu pieczeci, wykonujacy po prostu w nia wsiaka. Ma wtedy praktycznie nieograniczone mozliwosci co do chodzenia pod nia/w niej.
Ranga: C
PN:20
9.Doton, Hiru Masshou no Jutsu
Technika polega na zamianie wybranej czesci ciala w skale, przez co staje sie o wiele bardziej odporniejsza na obrazenia, a takze mozna nia zadawac wieksze obrazenia. Technika dziala przez 2 tury.
Ranga: B
PN:35
10.Doton, Doro Bunshin no Jutsu
Jedna z lepszych technik tworzenia replikacji. Tym razem sa to Bunshiny natury Doton, stworzone z blota. Przy tworzeniu, klony wychodza z ziemi, wiec jesli nie ma jej w poblizu, nie moga zostac stworzone. Blotne klony przy zniszczeniu ulegaja eksplozji blota, zaslaniajac widok oraz powodujac lekkie obrazenia. Klon moze wyzywac technik twórcy, korzystajac z jego chakry. Posiadaja az 1/5 jego wytrzymalosci.
Ranga: C
PN:25 - mozna max kontrolowac 8 bushinów
11.Doton, Doryuu Taiga no Jutsu
Po zawiazaniu szeregu pieczeci i skupieniu chakry, uzytkownik tworzy rzeke blota, wyplywajaca ze szczeliny w ziemii. Rzeka ta ma ogromna sile i w wiekszosci przypadków unieruchamia przeciwnika.
Ranga: B
PN:35
12.Doton, Sanseki Seisha no Jutsu
Uzytkownik po zawiazaniu pieczeci zmienia sie w glaz, który moze sie toczyc w dowolnym kierunku i zmieniac je. Mozna powiedziec, ze wykonujacy staje sie po prostu zywym, toczacym sie glazem.
Ranga: C
PN:25
13.Doton, Iwa Yada Kazushi
Szybka, silna, zaskakujaca i skuteczna technika. Wykonujacy wiaze pieczec i wznosi rece w góre, a nastepnie sprawia, ze sufit/sciana/klif itd. zawala sie, przez co powstaje istna lawina odlamków.
Ranga: B
PN:35
14.Doton, Doryo Dango no Jutsu
Uzytkownik tej techniki wyrywa ogromna mase ziemi spod siebie, która moze rzucic w przeciwnika. Technika wymaga poteznej sily.
Kolejna technika wymagajaca wielkiej sily fizycznej od wykonujacego. Polega na tym, ze uzytkownik wyrywa spod siebie ogromny kawal ziemi i rzuca nim w przeciwnika.
Ranga: A
PN:40
15.Doton, Daijigoku no Jutsu
Po zawiazaniu pieczeci i przylozeniu rak do ziemi, uzytkownik sprawia, ze wybrane przez jego miejsce zapada sie z wielka szybkoscia i pochlania wszystko nad soba.
Ranga: C
PN:25
16.Doton, Doryuu Heki no Jutsu
Polega na stworzeniu z blota wielkiej zaslony, która momentalnie zasycha, zamieniajac sie w bardzo wytrzymaly, skalny mur.
Ranga: A
PN:40
17.Doton, Iwa Nadare no Jutsu
Technika polega na sprowadzeniu kamiennej lawiny na przeciwników. Wymaga zawiazania szeregu pieczeci i duzej znajomosci NinJutsu. Technika wymaga jednak jakiejs sporo nierównej powierzchni.
Ranga: A
PN:37
18.Doton, Doryuudan no Jutsu
Technika polega na stworzeniu z blota glowy blotnego smoka, który wypluwa z paszczy serie blotnych, latwopalnych pocisków. Technika wymaga jednak wielu pieczeci i blota w poblizu.
Ranga: A
PN:40
19.Doton, Retsudo Tenshou
Ostateczna technika Doton zwiazana z atakiem od podloza. Tym razem po zawiazaniu pieczeci i przylozeniu dloni do ziemi wykonujacy powoduje silne trzesienie ziemi.
Ranga: A
PN:37
20.Doton, Kekai - Dorou Doumu
Technika polega na uwiezieniu przeciwnika/przeciwników w ziemnej kopule, której sciany sa wzmacniane za pomoca chakry z kazdej strony. Technika ma jednak dwie wady: w niektórych miejscach sciany sa slabe, np. w tych najbardziej oddalonych od wykonujacego; wykonujacy caly czas musi utrzymywac kopule od zewnatrz przez dotykanie jej dlonmi. Wymaga zawiazania szeregu pieczeci i duzej kontroli chakry.
Ranga: B
PN:35
21.Doton, Yomi Numa
Technika polega na zmienieniu okreslonego kawalka ziemi w glebokie, grzaskie bagno, pochlaniajace wszystkich, który tylko w nie wpadna. Wiekszosc ludzi, którzy wpadli w takie bagno czekala smierc przez utopienie, a tylko nieliczni zdolali przezyc. Wymaga bardzo wielu pieczeci.
Ranga: S
PN:45
22.Doton, Kouseki Jouji no Jutsu
Technika polega na pokryciu swojego ciala niewidoczna, gruba, niemal niezniszczalna warstwa najtwardszych mineralów. Dzieki temu ataki wykonujacego zadaja wrecz zadaja o wiele wiecej obrazen.
Ranga: A
PN:40
23.Doton, Doryuu Jouheki
Troche inna wersja techniki Doton, Doryuu Heki, która polegala na stworzeniu sciany obronnej z ziemi. Ta zas wznosi w wybranym przez shinobi miejscu ogromny wal obronny, o wiele wiekszy i mocniejszy od „poprzednika”. Yamato uzyl tej techniki w celu przygotowania terenu pod trening dla Naruto.
Ranga: S
PN:45
24.Douka, Sabaku Kyuu
Po wykonaniu Shinranbanshou Douka no Jutsu, Cialo zmienia sie w kamien . Efekt tego Jutsu jest taki sam jak u Gaary.
Ranga: A
PN:40
25.Douka: Sabaku Sousou
Dokladna kopia Sabaku SouSou - Z tym, ze zamiast piachu uzywamy kamiennego pylu.
Ranga: A
PN:37
26.Doton, Uitenpen
Najpierw musimy na papierze nakreslic bardzo dokladny teren mapy nastepnie nacinamy palec i wykonujemy pieczeci przykladajac go do rysunku. Losowo narysowany teren zmienia sie w las skal.
Ranga: S
PN:50
27.Doton, Tsuchi kairou
Wykonawca uderza rekoma w ziemie, która zaczyna sie przesuwac i tworzy kamienne wiezienie, z którego jest tylko jedno wyjscie. Mozna te wyjscie równiez zamknac
Ranga: A
PN:40
28.Doton, Ganchuurou no jutsu
Z ziemi wyrastaja spore kolumny tworzac w okól przeciwnika klatke, z której bardzo trudno sie wydostac.
Ranga: B
PN:35
29.Doton, Doryuu katsu
Ninja robi konieczne pieczecie, wtedy umieszcza reke na ziemi. To naklania ziemie do podniesienia sie i rozdzielenia sie na bok. Gdy tylko ninja odrywa reke od ziemi, rozdzielanie ziemi konczy sie.
Ranga: A
PN:35
30.Doton, Mirroring hand
Dzieki tej technice mozemy kontrolowac ziemie, tzn. wyciagamy przed siebie reke a z ziemi wyrasta tez reka i porusza sie jak nasza. Mozemy nia dowolnie sterowac. Mozna zrobic to równiez z noga
Ranga: A
PN:40
Offline