Ogłoszenie

GRA PBF O TEMATYCE NARUTO

#1 2009-07-02 15:30:17

Naruto13

Admin

Zarejestrowany: 2009-06-26
Posty: 71
Punktów :   

Suiton-woda

1.Gufuu Suika no Jutsu

  Gufuu Suika no Jutsu jest technika wiatru jak i wody. Do tego Jutsu potrzebne sa dwie osoby. Aby wykonac technike jedna osoba musi potrafic technike Rasengana i posiadac nature czakry wiatru, a druga musi potrafic technike Suiton, Hahonryuu.
  Ranga technik: S
  PN:45

2.Suiton, Hahonryuu

  Mozna powiedziec, ze jest to wodny odpowiednik Rasengana.
  Ranga technik: A
  PN:40

3.Suiton, Mizuranppa no Jutsu

  Prosta technika Suiton, jedna z niewielu niewymagajaca wody. Po zawiazaniu pieczeci wykonujacy zbiera chakre w ustach, przemienia ja w wode, a nastepnie wypluwa w postaci malego, wodnego strumienia.
  Ranga technik: C
  PN:15

4.Suiton, Sensatsu Suishou no Jutsu

  Kolejna technika do której potrzebna jest woda, jednak w tym przypadku, musimy na niej stac lub musi ona byc o krok od nas. Po zawiazaniu pieczeci, wykonujacy tupie noga w kaluze. Czasteczki wody unosza sie wtedy w powietrze i po chwili zmieniaja sie w kilkadziesiat wodnych igiel, które z wielka predkoscia atakuja wskazany cel.
  Ranga technik: B
  PN:35

5.Suiton, Mizu Bunshin no Jutsu

  Technika polega na stworzeniu swojej replikacji z wody. Posiadaja one ulamek wytrzymalosci ich twórcy, potrafia korzystac z Nin-, Tai- i Gen- Jutsu, takiego jak wykonawca techniki. Aby powstaly wymagaja zródla wody oraz zawiazania paru pieczeci.
  Ranga technik: B
  PN:30

6.Suiton, Mizuhame Nabara no Jutsu

  Po zawiazaniu kilku pieczeci uzytkownik wypluwa z ust kleista wodna substancje, która unieruchamia wszystko do czego sie dotknie.
  Ranga technik: B
  PN:30

7.Suiton, Suikoudan no Jutsu

  Technika polega na stworzeniu z wody w pelni kontrolowanego przez wykonujacego strumienia, dzieki czemu technika jest bardzo celna. Wymaga zawiazania paru pieczeci i znajdowania sie w poblizu wody.
  Ranga technik: A
  PN:40

8.Suiton, Mizukuri no Jutsu

  Technika polega na zgromadzeniu wody w dloni, która blyskawicznie formuje sie w twardy miecz, bardzo dobrze nadajacy sie do walki. Wada "Techniki Wodnego Miecza" jest to, ze caly czas trzeba koncentrowac na mieczu chakre, aby sie nie rozpadl, jednak jakosc tego miecza rekompensuje to. Gdy uzytkownik straci kontakt z mieczem, miecz rozpada sie.
  Ranga technik: B
  PN:35

9.Suiton, Mizumuchi no Jutsu

  "Technika Wodnego Bicza", jak sama nazwa wskazuje polega na wytworzeniu z wody wodnego bicza, którym moze poslugiwac sie, niestety, tylko wykonawca. Podobnie jak przy technice Suiton, Mizukuri no Jutsu chakra musi byc ciagle wysylana, aby bicz nie rozpadl sie. Wodnym biczem mozna unieruchomic przeciwnika. Otrzymuje on wtedy stan "unieruchomiony", ale nie otrzymuje obrazen.
  Ranga technik: B
  PN:30

10.Suiton, Suiei no Jutsu

   Technika polega na wytworzeniu z wody fali, która mozemy dowolnie sterowac. Fala nie jest za duza - jej glównym zastosowaniem jest szybki transport, poprzez serfowaniu po niej, ale mozna tez np. cisnac ja we wroga. Wymaga kilku pieczeci i znajdowania sie blisko wody.
   Ranga technik: A
   PN:40

11.Suiton, Suigadan no Jutsu

   Technika polega na stworzeniu z wody wodnych wiertel, które atakuja z ziemi, zazwyczaj z kilku stron, i przebijaja cel na wylot. Wymaga zawiazania paru pieczeci oraz tego, aby cel znajdowal sie bardzo blisko wody, najlepiej, zeby byla bezposrednio pod nim. Technika ma bardzo wysoka skutecznosc jak na jej wymagania.
   Ranga technik: A
   PN:40

12.Suiton, Suirou no Jutsu

   "Technika Wodnego Wiezienia. Wymaga bardzo bliskiego kontaktu z wrogiem. Polega na skupieniu wody w postaci kuli, w której zamykany jest wróg. Po uwiezieniu, cel nie moze sie poruszac, ale za to wykonujacy musi trzymac reke caly czas w wodnej kuli. Wymaga zawiazania kilku pieczeci i znajdowania sie blisko wody.
   Ranga technik: B
   PN:35

13.Suiton, Tatsumaki no Jutsu

   Technika wielofunkcyjna, polegajaca na stworzeniu wiru z wody. Wiru mozna uzyc na wiele róznych sposobów: mozna sie nim otoczyc, aby blokowac ataki i odpychac lub ranic wszystkich naokolo, mozna go skierowac na wrogów w wiadomym celu lub mozna umiejscowic go w dolnych partiach naszego ciala, aby sluzyl nam za narzad ruchu - odpychajaca sie od ziemi woda, wspomagana chakra, moze unosic sie kilka metrów wraz z nami nad ziemia, przez co mozemy w ten sposób uciec przed atakami. Poruszajac sie w sten sposób nasza szybkosc wzrasta 1.5x.
   Ranga technik: B
   PN:35

14.Suiton, Daibakufu no Jutsu

   Technika polega na wytworzeniu wielkiego wodnego tornada, które zalewa cale pole bitwy. Obszar tej techniki jest gigantyczny w porównaniu z innymi. Technika nie nalezy do wykonywanych szybko, ale jednak nie jest tez powolna. Wymaga zawiazania tylko kilku pieczeci, Po tej czynnosci wytwarzamy z chakry okrag dokola siebie, z którego leci coraz to tworzona woda.
   Ranga technik: A
   PN:40

15.Suiton, Daibakaryuu no Jutsu

   Technika polega na wytworzeniu na wodzie wodnych wirów, które wciagaja przedmioty i osoby do srodka. Aby wykonac technike, trzeba przylozyc dlonie do wody i wyslac w nia chakre. Chakra nastepnie zaczyna sie krecic, wprawiajac w ruch wirowy wode. Technika trwa tak dlugo, jak chce uzytkownik lub tak dlugo, gdy woda nie zniknie.
   Ranga technik: A
   PN:45

16.Suiton, Taihoudan no Jutsu

   Lepsza wersja techniki Suikoudan no Jutsu. Polega na stworzeniu z wody pocisku, który przybiera postac rekina, a po zderzeniu z celem powoduje wodna eksplozje. Wymaga znajdowania sie blisko wody i zawiazania kilku pieczeci.

   Ranga technik: A
   PN:40

17.Suiton, Takitsubo no Jutsu

   Technika zywiolu wody, która zaprezentowal Yamato podczas treningu Naruto. Polega ona na wytworzeniu zwyklego wodospadu, jednak nie wydaje sie to byc technika sluzaca do ataku czy obrony.
   Ranga technik: A
   PN:45

18.Suiton, Goshoku-Zame no Jutsu

   Technika polega na wypuszczeniu z palców reki rekinów z chakry (1 rekin = 1 palec), które sa kontrolowane przez uzytkownika. Istnieja tak dlugo, az technika nie zostanie anulowana, lub woda nie zniknie, lub nie wyjda na powietrze. Rekiny regeneruja uszkodzenia swojego ciala.
   Ranga technik: A
   PN:40

19.Suiton, Suijinheki no Jutsu

   "Technika Wodnej Sciany". Polega na wytworzeniu w pewnym miejscu sciany z wody, najczesciej przed soba. Technika jest najczesciej stosowana do obrony. Zatrzymuje lub oslabia ataki NinJutsu, GenJutsu i TaiJutsu. Po zawiazaniu pieczeci wykonujacy sprowadza w wybrane miejsce wode. Jak to czesto przy technikach Suiton bywa, aby wykonac to Jutsu trzeba znajdowac sie blisko wody, w tym wypadku bardzo blisko.
   Ranga technik: B
   PN:35

20.Suiton, Dai Uzumaki no Jutsu

   Technika polega na wytworzeniu na wodzie jednego, wielkiego wiru, który wciaga wszystko znajdujac sie w/na wodzie, wymaga zawiazania calego szeregu pieczeci. (Wymaga posiadania Kage Bunshin no Jutsu i Rasengana)
   Ranga technik: A
   PN:43

21.Suiton, Suiryuudan no Jutsu

   Technika polega na stworzeniu z wody poteznego strumienia wody, przybierajacego forme wielkiego smoka. Smok jest wysylany na przeciwnika i ma bardzo duze szanse na trafienie. Niestety, wymaga zlozenie kilkunastu pieczeci, co jest duza wada tej techniki. Wymaga takze pokaznego zbiornika wodnego, aby wykonac technike.
   Ranga technik: A
   PN:35

22.Suiton, Hahonryu no Jutsu

   Reczna technika Suiton. Polega na stworzeniu w rece bardzo skondensowanego wodnego wiru, który pod wplywem sprezonego w nim cisnienia przy uderzeniu potrafi polamac trafionemu kosci, a takze uszkodzic organy wewnetrzne.
   Ranga technik: A
   PN:40

23.Suiton, Suishouha no Jutsu

   Potezna technika Elementu Wody. Polega na wytworzeniu z czystej chakry wielkiej wodnej fali, taranujacej i dewastujacej wszystko na swojej drodze.
   Ranga technik: S
   PN:45

24.Suiton, Bakusui Shouha no Jutsu

   Kolejna potezna technika Suiton. Polega na wytworzeniu zbiornika wodnego pelnego naszej chakry. Zbieramy wielkie poklady naszej chakry w ustach, a nastepnie wypluwamy. Wytworzonej wody jest tyle, ze tworzymy dosyc pokazne jezioro. Woda ta mozna dowolnie sterowac, powodujac fale, wybuchy itd. Techniki Suiton wykonywane z wody z tego zbiornika kosztuja x2 mniej chakry.
   Ranga technik: S
   PN:50

25.Mizutensou no jutsu

   Pozwala ukryc cialo w wodzie, niezaleznie ile tej wody jest.
   Ranga technik: S
   PN:45

26.Suiton, Mizu kawarami

   Mizu Kawarimi jest technika wody. Rózni sie troche od normalnego Kawarimi tym, ze po uderzeniu zamiast zamieniac sie w klode, lub skale zamieniamy sie w kaluze.
   Ranga technik: D
   PN:10

27.Suishuu gorugon

   Z duzej kuli wody tworzymy pedzacego wodnego weza. Moze on "zjesc" przeciwnika lub zranic.
   Ranga technik: A
   PN:40

28.Suiton, Suiryuuben

   Shinobi tworzy nad soba dosc duza kule wode, z której w kazdej chwili moga zaatakowac setki, szybko poruszajacych sie wodnych biczy. Mozna je dowolnie kontrolowac.
   Ranga technik: A
   PN:40

29.Suiton, Suitenhoufutsu

   Ninja najpierw wykonuje pieczecie powodujac ze, woda podnosi sie od ziemi i moze otoczyc cel. Potem mozemy zamknac naszego przeciwnika w bance wody i utopic go.
   Ranga technik: A
   PN:45

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.wolfquest.pun.pl www.canaan-online.pun.pl www.rlcforumpl.pun.pl www.kgfantasy.pun.pl www.akatsukifreinds.pun.pl